Tuesday, April 01, 2008

Three more layouts

for the Scrapmuse online crop.

I have to tell you... I loved it. I even dug out some old pictures to use. Fun, fun, fun.


Danyeela pattern paper, Heidi Swapp chipboard alphas, Queen & Co (?) letters, Tim Holtz/Heidi Swapp stamp, Stampin'Up ink


Bazzill CS, acrylic paint, Fancy Pants felt, misc. alpha stickers, 7gypsies tag


Bazzill CS, acrylic paint, Rouge de Garance pp, HS flowers, American Crafts Thickers, misc. chipboard letters, ribbon


I will post the winners of the RAK later tonight.

Have a good one.

5 comments:

jana said...

wow- ein paar super schöne layouts ! beim letzten bekomm ich allerdings gleich nen ohrwurm *sing*

Nathalie Kalbach said...

absolutely stunning!!!

Sarale said...

Wow, da hast Du Dich ja wieder richtig schön bei den Layouts ausgetobt.
Beim ersten LO mag ich die Papiere, die schöne Umrandung des Fotos und die Krone sehr. Das zweite LO ist total crazy, finde ich stark *g ja und beim dritten LO mag ich die Farbe grün sehr, da steh ich zur Zeit sehr drauf.

Janine Langer said...

Mein lieber Schwan, Du haust echt ein schönes Layout nach dem anderen raus. Ich find die alle echt schön! :)

Conibaer said...

Wahnsinn wie kreativ Du z.Zt. bist! Alle LOs sind wieder spitzenmäßig!