Tuesday, August 07, 2007

Wish me luck

totally not scrap (or shoe) related, but if you could cross your fingers for me tomorrow morning, I would greatly appreciate it. I have a job interview at 10am in the city. It's the first interview in ages and I really, really want this job.

Off to iron my suit and prepare for the morning.

Have a good one.

6 comments:

N. said...

Meine Daumen haste!

Nat said...

Du weißt ja, daß ich um die Zeit morgen an Dich denke- ich drücke Dir alle Daumen - Du schaffst das - mail mir!!! Bussi

Iris said...

Meine Daumen sind gedrückt. Ich fühle mit dir (glaub mir)!

Eeva said...

Ich drücke dir die daumen!!!!

jana said...

4 daumen und vier pfoten drücken mit!

Anke said...

Ich hab´s leider zu spät gelesen. Aber vielleicht bis Du gerade noch im Interview. Ich denke ganz fest an Dich und drück noch ein bißchen mit!