Sunday, May 25, 2008

Stampin'Up Kreativabend in Deutschland

to my regular readers... please excuse this post in German but really, it is only of interest for anyone actually IN Germany.

In der zweiten Juni Hälfte finden in fünf deutschen Städten Kreativabende mit Stampin' Up statt, nämlich in Frankfurt, Köln, Berlin, Hamburg und München. In Berlin, Hamburg, und München wird sogar Shelli Gardner, die Gründerin von Stampin' Up dabei sein. Darauf freue ich mich schon besonders, denn in meinen nunmehr 8 Jahren bei Stampin'up habe ich es bis jetzt noch nicht geschafft sie kennen zulernen. Wer also Lust hat, entweder einfach mal Stampin'Up kennenzulernen, oder besser kennenzulernen, ein paar Karten zu basteln, und allgemein einen netten abend zu verbringen... dann HIER entlang zur Anmeldung.

Ich freu mich schon.

Back to normal programming. LOL. The weather looks gorgeous, it is still quiet on my little corner (during the week there are always big trucks going down my street, so it's rather loud) and I think I am going to send Trouble #1 and #2 off to the bakery to get some fresh rolls for breakfast. Yummy! Fresh rolls for breakfast on the patio. What could be a better start to a Sunday?

After getting the tires changed on my car, I might even get some scrapping done.

Have a good one.

1 comment:

Nathalie Kalbach said...

Sounds like an awesome start for a sunday- have a wonderful one ;-)